Mayor Announces Director for Office of Policy Development and Communications, New Chief of Staff

La présente page n’a pas été traduite. Veuillez consulter la version anglaise ci-dessous.

Winnipeg, MB - Mayor Sam Katz announced today that Bonnie Staples Lyon is the City of Winnipeg's Director for the Office of Policy Development and Communications (OPDC), providing support to the Mayor and members of Executive Policy Committee. Brad Salyn, who has held a number of positions at the Mayor's Office since Mayor Katz assumed office in 2004, is moving to the position of Chief of Staff.

“Bonnie Staples Lyon has served this office tirelessly since 2010,” said Mayor Katz. “I know her strategic planning and communications experience will be invaluable to Executive Policy Committee and I look forward to working with her in her new capacity as Director for the Office of Policy Development and Communications.”

For the past three years, Staples Lyon has served as Chief of Staff to the Mayor. Before arriving at the Mayor’s Office, Staples Lyon had her own consulting company. Prior to that, she served as Vice-President for Corporate Communications and Government Relations at MTS, as well as working as Director of Communications for the provincial government in the 1990s and special project manager for the Economic Development Board of Cabinet.

Brad Salyn has served a number of roles in the Mayor’s Office, including Press Secretary, Director of Communications and most recently, Director of Policy.

“Brad Salyn is in an excellent position to step into the role of Chief of Staff, with extensive policy and communications experience,” said Mayor Katz. “I look forward to working with him in this new leadership role.”

The role of the OPDC is to provide policy development, research and communications on behalf of Executive Policy Committee.

Ces renseignements sont-ils utiles?

Comment pourrait-on améliorer cette page Web?

Les renseignements recueillis serviront à l’amélioration de notre site Web. Prière de ne pas se servir de ce formulaire pour soumettre une demande de service ou de renseignements, car la demande ne sera pas transmise au service en question. Pour soumettre une demande de service ou de renseignements, veuillez communiquer avec le 311.

Le présent formulaire ne vise pas à recueillir des renseignements personnels. Cependant, les renseignements personnels que vous choisissez d’inclure dans vos commentaires sont recueillis par la Ville de Winnipeg en conformité avec l’alinéa 36(1)b) de la Loi sur l’accès à l’information et la protection de la vie privée dans le but d’améliorer son site Web et ne seront ni utilisés ni divulgués pour d’autres raisons, sauf dans les cas où cela est autorisé par la loi. Communiquez avec l’agent de l’accès à l’information et de la protection de la vie privée de la Ville par courrier au Bureau du greffier, immeuble Susan-A.-Thompson, 510, rue Main, Winnipeg (Manitoba) R3B 1B9, ou par téléphone au 311 si vous avez des questions sur la collecte de ces renseignements.